Lähetämme tilaukset viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisestä. Pyrimme toimittamaan tuotteet mahdollisimman nopeasti. Jos toimitukseen tulee pitkiä viivästyksiä, olemme asiakkaaseen yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse. Emme vastaa paketin kuljettajasta johtuvista viivästyksistä. Jos tilaamasi tuote on jostain syystä päässyt loppumaan varastosta, otamme sinuun yhteyttä pikimmiten. Näin voi joskus käydä, koska nettikauppamme varasto on sama kuin myymälässämme. Kaikista tilauksista lähetään vahvistus sähköpostitse, josta ilmenee tilatut tuotteet. Tarkistathan että tilaamasi tuotteet ja koot ovat oikeita. Farkkuputiikki Zipper’s Oy pidättää oikeuden evätä tilauksen, esimerkiksi jos asiakas on toistuvasti jättänyt laskunsa maksamatta tai toistuvasti palauttanut tilaamansa tuotteet.
Toimitustavat
Toimitamme yli 80 euron tilaukset ilman toimituskuluja (valitse ”maksuton toimitus” toimitus vaihtoehdoista ). Asiakas valitsee tilauksen yhdessä itselleen sopivimman toimitustavan. Valittavana Postin postipaketti tai nouto myymälästä (myymälän aukioloaikoina). Ostoskori lisää automaattisesti toimituskulut loppusummaan. Toimitamme vain Suomeen. Hinnat suuntaa antavia: Nouto myymälästä 0€ Postin postipaketti 5,90€ (0-2kg)
Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Tilaaminen edellyttää maksamista. Alle 18 vuotiaalla täytyy olla huoltajan suostumus tilaamiseen. Meillä voit maksaa kaikilla yleisimmillä maksutavoilla. Pankkimaksu Pankki- ja luottokorteilla Mobiilimaksulla Laskulla tai osamaksulla PayPal
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 020 718 1830 www.paytrail.com
Valitettavasti liikkeestä ostettu lahjakortti ei käy maksuvälineenä verkkokaupassa.
Palautukset ja Vaihdot
Asiakaspalautus on maksullinen, paketin koosta riippuen n. 5,90€. Palautus tulee tehdä 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta, mutta mieluiten mahdollisimman pian. Myös tuotteen kokoa vaihtaessa asiakas maksaa palautuksen, mutta me lähetämme uuden koon tilalle postimaksutta. Otathan meihin aina ensin yhteyttä , ennen tavaran palautusta. p. 040-6543076 ( myymälän aukioloaikoina ) tai kauppa@zippers.fi Palautettavan/ vaihdettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön ja alkuperäiset laput tulee olla kiinni tuotteessa. Sovitathan tuotteet aina ennen kuin irrotat tuotelaput. Huomioithan että palautettavassa tuotteessa ei saa olla tahroja / tuoksuja. Tilauksen voi palauttaa myös suoraan liikkeeseen. Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen, otathan meihin aina ensin yhteyttä, niin kerromme ohjeet reklamointiin. p. 040-6543076 ( myymälän aukioloaikoina ) tai kauppa@zippers.fi Muistathan aina pyytää ja säilyttää kuitin lähetetystä palautuksesta. Emme korvaa palautuksia jotka ovat kadonneet ja josta ei ole kuittia tallella. Noutamattomat lähetykset Jos paketti palautuu meille noutamattomana, laskutamme aiheutuneet toimitus- ja palautuskulut asiakkaalta.
Asiakkuus ja henkilötietojen käsittely
Asiakas voi tilata fyysisiä tuotteita kirjautumattomana tai kirjautuneena asiakkaana verkkokaupasta, sähköpostilla tai puhelimella. Tilauksen, varauksen tai tilin aktivoineen asiakkaan tiedot tallennetaan Farkkuputiikki Zipper’s Oy:n verkkokaupan asiakasrekisteriin. Tallennettuja asiakastietoja voidaan käyttää tehtyjen tilausten toimittamiseen ja laskuttamiseen sekä tuotesuositusten tekoon ja muuhun asiakasviestintään. Asiakasrekisterissä olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon sekä muihin vastaaviin palveluun liittyviin tarkoituksiin. Asiakkaan antamia yhteystietoja (kuten sähköpostiosoitetta ja/tai matkapuhelinnumeroa) voidaan käyttää suoramarkkinointitarkoituksiin, mikäli asiakas erikseen antaa siihen suostumuksensa.
Farkkuputiikki Zipper’s Oy ei kerää, eikä käsittele henkilötietolain tarkoittamia asiakasta koskevia arkaluonteisia henkilötietoja. Farkkuputiikki Zipper’s Oy käsittelee asiakkaan henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan tietosuojalainsäädännön sallimalla ja velvoittavalla tavalla.
Kirjautumisen yhteydessä asiakas valitsee itselleen käyttäjätunnukseksi sähköpostin ja keksii salasanan. Asiakkaan tulee huolehtia siitä, etteivät hänen käyttäjätunnuksensa ja salasanansa joudu ulkopuolisten käsiin. Asiakas vastaa kaikista käyttäjätunnuksillaan tehdyistä tilauksista.
Unohtunut salasana
Salasanan unohtuessa uuden salasanan saa klikkaamalla verkkokaupassa kohtaa ”Salasana hukassa” ja lähettämällä käyttäjätunnuksen salasanapalveluun. Muissa käyttäjätunnukseen ja salasanaan liittyvissä ongelmatilanteissa tulee kääntyä asiakaspalvelun puoleen. Katso sivun alalaidasta asiakaspalvelun yhteystiedot.
Evästeet
Palvelun sisällön käytön seuraamiseksi ja Asiakkaiden tietoturvan parantamiseksi Asiakkaan tietokoneelle siirretään ajoittain ns. evästeitä (”cookies”). Evästeillä kerätään tietoja siitä:
Mitä www-sivujamme olet selannut ja milloin Mitä selainta käytät kuten Internet Exploreria Näyttösi resoluution tiedot kuten 1024 x 768 pikseliä Käyttöjärjestelmäsi tiedot kuten Windows 98 Miltä sivulta olet siirtynyt osoitteeseen Mikä on tietokoneesi IP -osoite (Internet protocol address), joka kertoo, mistä Internet -osoitteesta lähettämäsi tiedot tulevat ja minne ne vastaanotetaan.
Tietojen avulla verkkosivustoamme kehitetään edelleen asiakkaita paremmin palvelevaksi. Lisäksi saatua tilastollista tietoa hyödynnetään palvelun kävijämäärien seurannassa. Asiakkaalla on mahdollisuus estää evästeiden käyttö muuttamalla selaimensa asetuksia siten, että selain ei salli evästeiden tallentamista (tämä voi aiheuttaa kaupan toimimattomuutta ko. selaimella).
Kaikki kerätyt tiedot säilytetään luottamuksellisina. Farkkuputiikki Zipper’s Oy pyrkii erilaisin teknisin toimenpitein ja niitä edelleen kehittämällä estämään ja minimoimaan uhkat koskien luvatonta pääsyä tietoihin, niiden väärinkäyttöä sekä mahdollista epätarkkuutta. Valitettavasti mikään tekninen järjestelmä ei ole täysin turvallinen tietokonejärjestelmien väärinkäyttäjiä vastaan ja tietojen toimittamiseen sekä käsittelyyn liittyy aina riskejä riippumatta siitä, miten tietoja kerätään ja käsitellään.
Reklamaatiot
Jos toimitus ei vastaa tilausta, asiakkaan tulee viipymättä ottaa yhteyttä Farkkuputiikki Zipper’s Oy:n asiakaspalveluun. Katso sivun alalaidasta yhteystiedot. Asiakkaan tulisi ilmoittaa viestissään tilausnumero, joka löytyy tilausvahvistuksesta ja lähetteestä. Virheellinen tuote korvataan pääsääntöisesti toimittamalla virheetön tuote tilalle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, palautetaan tuotteesta maksettu hinta asiakkaan maksutavan mukaan, kun viallinen tuote on palautettu.
Tilauksen peruminen
Asiakas voi perua tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut verkkokaupan ilmoittamassa ajassa. Tilauksen peruutuksesta tulee ilmoittaa Farkkuputiikki Zipper’s Oy:n asiakaspalveluun. Farkkuputiikki Zipper’s Oy:llä on oikeus perua tilaus, jos tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia. Tilauksen perumisesta ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostitse mahdollisimman nopeasti.
Muuta huomioitavaa
Palvelu sisältää tekijänoikeudella, tavaramerkkioikeudella ja muilla immateriaalioikeuksilla suojattua aineistoa. Asiakkaalla ei ole ilman tekijän, oikeudenhaltijan tai Farkkuputiikki Zipper’s Oy:n yhteistyökumppaneiden nimenomaista kirjallista lupaa tai palvelussa olevaa nimenomaista ilmoitusta laajemmasta käyttöoikeudesta oikeutta kopioida tai muuten hyödyntää palvelusta saamaansa aineistoa muutoin kuin omassa henkilökohtaisessa käytössään. Farkkuputiikki Zipper’s Oy ei takaa palvelun häiriötöntä toimintaa. Palvelua koskevat samat rajoitukset kuin internetissä yleensä, esimerkiksi käyttäjien yhtäaikaiset yhteydenotot voivat ruuhkauttaa palvelua ja vaikuttaa sen käytettävyyteen. Farkkuputiikki Zipper’s Oy:llä on oikeus tilapäisesti sulkea palvelu tai sen osa, jos tarpeellista. Tällöin pyritään siihen, että keskeytys jää mahdollisimman lyhytaikaiseksi ja siitä aiheutuu käyttäjälle mahdollisimman vähän haittaa.
Farkkuputiikki Zipper’s Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoittamatta siitä etukäteen. Asiakkaan tulee ennen tilauksen tekemistä tutustua voimassaoleviin toimitusehtoihin Farkkuputiikki Zipper’s Oy:n verkkosivuilla. Farkkuputiikki Zipper’s Oy ei korvaa välillisiä vahinkoja tai ylivoimaisesta esteestä johtuvia vahinkoja.
Farkkuputiikki Zipper’s Oy ei vastaa teknisten vikojen, huoltojen tai asennustöiden aiheuttamista katkoksista, tietoliikennehäiriöistä eikä niistä mahdollisesti aiheutuvasta tiedon viivästymisestä, muuttumisesta tai katoamisesta aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista.
Farkkuputiikki Zipper’s Oy ei myöskään korvaa käyttäjän tai kolmannen osapuolen vastuulla olevista seikoista aiheutuvia vahinkoja eikä Farkkuputiikki Zipper’s Oy:llä ole korvausvelvollisuutta näiden käyttöehtojen mukaisien oikeuksien käytöstä. Farkkuputiikki Zipper’s Oy:n vastuu rajoittuu enimmillään Suomen lakien pakottavien säännösten mukaan.
Osapuolet vapautuvat velvoitteistaan ja velvollisuuksistaan maksaa korvausta, jos velvoitteiden rikkominen tai niiden täyttämättä jättäminen johtuu ylivoimaisesta esteestä. Tällainen tapahtuma voi olla esimerkiksi sota, kapina, pakko-otto tai takavarikko yleiseen tarpeeseen, energiajakelun keskeytys, työselkkaus, tulipalo, ukonilma tai muu luonnonilmiö, kolmannen osapuolen aiheuttama kaapelivaurio tai muu vaikutuksiltaan vastaava ja epätavallinen osapuolista riippumaton syy.
Farkkuputiikki Zipper’s Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Mahdolliset riita-asiat pyritään aina ensisijaisesti sopimaan asiakkaan ja Farkkuputiikki Zipper’s Oy:n kesken. Mikäli sopimukseen ei päästä, riita ratkaistaan käräjäoikeudessa.